010 303 67 40

Online marketingsucces: hoe jongleren je hierbij kan helpen

Upward Online Blog Header Groen

Veel van je concurrenten zijn al ‘online’. Je merkt ook dat aankopen steeds vaker online gedaan worden. Om de boot niet te missen wil jij nu doorpakken en online succesvol zijn. Je gaat direct aan de slag en je probeert van alles. Je past je website aan, gaat adverteren met Google Adwords, je gaat blogposts […]

Lees meer...

8 redenen waarom je in 2016 niet meer
zonder online marketing strategie kunt

Upward Online Blog Header Oranje

Elk nieuwe jaar zijn ze er weer: de voorspellingen en online marketing trends. Ook in 2015. Voorspellingen zoals ‘Mobiel wordt het helemaal in 2015’, ‘E-mailmarketing is nog steeds hot’ of ‘Content marketing gaat mainstream in 2015’. Allemaal trends waar jij op in moet spelen natuurlijk. Maar kun je dat wel? Want staat jouw online marketing […]

Lees meer...

Google heerst nog steeds: Nationale Search Engine Monitor 2014

Upward Online Blog Header Blauw

In 2014 hebben iProspect en RMI  weer de jaarlijkse Nationale Search Engine Monitor uitgebracht. 1500 respondenten zijn ondervraagd over de meest gebruikte zoekmachine. De uitkomst is nie eens meer een verassing. Google steekt met kop en schouders boven de concurrentie uit. De laatste Nationale Search Engine Monitor laat wel een kleine teruggang zien voor Googe. Waar Google in de Nationale Search Engine Monitor […]

Lees meer...

De meest vergeten tekst op je website pagina’s

Upward Online Blog Header Groen

De meest vergeten tekst van pagina’s op je website? Ongetwijfeld de meta beschrijving. Waarom? Je ziet je meta beschrijving niet terug op je pagina. Ook in veel content management systemen moet je zoeken om het in te kunnen vullen. maar in Google is je meta beschrijving wel belangrijk. Niet als ranking factor, wel als reclametekst […]

Lees meer...

Online gevonden worden zonder het merkrecht te schenden

Upward Online Blog Header Oranje

Merkproducten zijn populair, maar ook duur. Bovendien stellen ze soms eisen aan de webwinkel, waar je niet aan kunt voldoen. Toch wil je wat met dat product. Je gaat de namaak of imitatievariant verkopen. Maar ja, hoe zorg je ervoor dat je gevonden wordt, zonder het merkrecht te schenden? De Nespresso-truc kun en mag je […]

Lees meer...